Παρασκευή, 25 Μαΐου 2018

Είσοδος Χρήστη

Τρίτη, 3 Οκτωβρίου 2017 Αμφιθέατρο OTEAcademy

Business & Web Analytics στο Σύγχρονο Λιανεμπόριο FMCG

O 21ος αιώνας είναι η εποχή των απεριόριστων πληροφοριών, η εποχή της 4ης βιομηχανικής επανάστασης. Άνθρωποι, επιχειρήσεις, προϊόντα, αντικείμενα δημιουργούν κάθε δευτερόλεπτο τόσες πληροφορίες και συνδέσεις μεταξύ τους, χωρίς προηγούμενο. Οι υπολογιστικές δυνατότητες των ψηφιακών τεχνολογιών επιτρέπουν σε όλο και μεγαλύτερο βαθμό την επεξεργασία μεγαλύτερου όγκου πληροφοριών και πολυπλοκότητας. Κοσμοϊστορικές και απροσδόκητες επιχειρηματικές συμφωνίες αλλάζουν το τοπίο του παραδοσιακού λιανεμπορίου σε ένα πανκαναλικό (omnichannel) περιβάλλον, όπου κυριαρχούν οι έξυπνοι αυτοματισμοί και η αποτελεσματική διαχείριση της γνώσης.

Μέσα σε αυτό το περιβάλλον οι ευκαιρίες δημιουργίας επιχειρηματικής αξίας από δεδομένα και από σωστές αναλύσεις είναι χωρίς όριο. Τα από κοινού δεδομένα και η επιχειρηματική αναλυτική περνούν πλέον σε ρόλο πρωταγωνιστή, ως ένας σημαντικός καταλύτης για καινοτομία, αλλαγή, διαφοροποίηση και έξυπνη ανάπτυξη σε μία τυπική λιανεμπορική επιχείρηση. Δημιουργούν την «data-driven economy».

Στην 6η του διοργάνωση, το Συνέδριο του ΙΕΛΚΑ αλλάζει μορφή, χαρακτήρα και προσέγγιση και έρχεται να δώσει το βήμα στους ειδικούς που ήδη αξιοποιούν δεδομένα επιχειρήσεων, ανθρώπων/καταναλωτών και διαδικτύου για την υποστήριξη αποφάσεων και τη δημιουργία αξίας για τις επιχειρήσεις τους. Στόχος του συνεδρίου του ΙΕΛΚΑ είναι οι επιχειρήσεις και τα στελέχη που έχουν υλοποιήσει πρωτοβουλίες πρωτοποριακής state-of-the-art επεξεργασίας δεδομένων (PoS, Web, IoT κλπ), να προβάλουν, να μοιραστούν και να μεταλαμπαδεύσουν τις εμπειρίες και τις πρακτικές που έχουν αποκτήσει, καθώς και να προδιαγραφεί το μέλλον του λιανεμπορίου FMCG στον κόσμο των Business Analytics, των Mobile εφαρμογών και του Internet of Things.

Θεματολογία

Ως θεματολογία, το Συνέδριο του ΙΕΛΚΑ «Business και Web Analytics στο Σύγχρονο Λιανεμπόριο FMCG», μεταξύ άλλων, προτείνει:

Ι. Business Analytics

  • Σχεδιασμός και υλοποίηση αποτελεσματικής, ολιστικής στρατηγικής δεδομένων και επιχειρηματικής ανάλυσης
  • Μεγιστοποίηση των ωφελειών από το εταιρικό Business Intelligence για μετασχηματισμό της αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών
  • Βέλτιστες πρακτικές αξιοποίησης εταιρικών δεδομένων για λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων και διαχείριση εταιρικής απόδοσης
  • Αξιοποίηση της επιχειρηματικής αναλυτικής για win-win αναβαθμισμένη συνεργασία μεταξύ λιανεμπόρων και προμηθευτών
  • Προετοιμασία για νέες τάσεις όπως AI, IoT, Hadoop and Blockchain κλπ

ΙΙ. Web Analytics

  • Σχεδιασμός και υλοποίηση αποτελεσματικής, ολιστικής στρατηγικής δεδομένων διαδικτύου και ανάλυσης τους
  • Συνδυασμός των online με τα offline δεδομένα για προμηθευτές και λιανέμπορους
  • Mobile Web Analytics
  • Omnichannel analytics, αξιοποιώντας offline δεδομένα στο Web και Online δεδομένα στο φυσικό δίκτυο
  • Καινοτόμες υπηρεσίες market intelligence της αγοράς
  • Αξιοποίηση δεδομένων από κοινωνικά δίκτυα, μηχανές αναζήτησης, υπηρεσίες σύγκρισης τιμών κλπ

Γιατί να συμμετάσχετε

Το Συνέδριο απευθύνεται σε όλα τα στελέχη του κλάδου (λιανεμπόριο και προμηθευτές FMCG) που αντιλαμβάνονται ότι ο data-driven επιχειρηματικός μετασχηματισμός είναι μία από τις κύριες διαδρομές για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και αποτελεσματικής καινοτομίας στο omni-channel λιανεμπόριο.

Τέτοια στελέχη είναι:
Γενικοί Διευθυντές καθώς και
Διευθυντικά στελέχη τμημάτων

    ΠωλήσεωνMarketingΠληροφορικήςDigital MarketingΕφοδιαστικής ΑλυσίδαςLogistics και OperationsSecurity κ.ά.

Γιατί να χορηγήσετε

Το περιεχόμενο του συνεδρίου και το κοινό που θα το παρακολουθήσει διαμορφώνουν το ιδανικό περιβάλλον για την προβολή υπηρεσιών και λύσεων που απευθύνονται σε επιχειρήσεις του κλάδου των σούπερ μάρκετ και των FMCG, οι οποίες θέλουν να αξιοποιήσουν στον μέγιστο βαθμό τις δυνατότητες της ψηφιακής εποχής.

Στα οφέλη που θα αποκομίσετε από τη χορηγική υποστήριξη του συνεδρίου συνυπολογίστε την ευρεία και στοχευμένη προβολή, τόσο κατά την ημέρα του συνεδρίου όσο και κατά τη διάρκεια της εντατικής διαφημιστικής προώθησης της εκδήλωσης, με την αξιοποίηση όλων των μέσων της Boussias Communications και των χορηγών επικοινωνίας.

Σχετικά άρθρα

Ομιλητές

International Speaker Benjamin Vanopbroeke Με background επιχειρηματικότητας, νοοτροπία «think out of the box» και «Can Do» στάση, ο Benjamin Vanopbroeke είναι Category Management expert για τις αναπτυσσόμενες αγορές, στο παραδοσιακό, αλλά και τις νέες μορφές εμπορίου.
Απόστολος Βόρρας Ο Απόστολος Βόρρας είναι Επικεφαλής του Ελληνικού Τμήματος Δικαίου των Νέων Τεχνολογιών του Διεθνούς Δικτύου Δικηγορικών Εταιρειών ΕΥ Law. Επιπλέον είναι εγγεγραμμένος στο Μητρώο «Legal Experts on Data Protection» του Ευρωπαϊκού Οργανισμού για την Ασφάλεια Δικτύων και Πληροφοριών (ENISA), ενώ από το 2016 είναι πιστοποιημένος επαγγελματίας σε θέματα προστασίας της ιδιωτικότητας (CIPP/E) και Πρόεδρος του Greek Chapter του International Association of Privacy Professionals.
Λέων Γαβαλάς Ο Λέων Γαβαλάς είναι υποψήφιος διδάκτορας στην περιοχή του Shopper Marketing με νέες τεχνολογίες, στο εργαστήριο ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Τα τελευταία πέντε χρόνια έχει συμμετάσχει σε Εθνικά και Ευρωπαϊκά ερευνητικά έργα στην περιοχή των πληροφοριακών συστημάτων, της έρευνας αγοράς ταχυκίνητων προϊόντων, της εφοδιαστικής αλυσίδας, της βιωσιμότητας και του gamification.
Αναστασία Γρίβα Η Αναστασία Γρίβα είναι υποψήφια Διδάκτωρ στο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ). Έχει συμμετάσχει σε πλήθος εθνικών, και Ευρωπαϊκών ερευνητικών έργων σε συνεργασία με εταιρείες στον κλάδο του λιανεμπορίου και η ερευνητική της δουλειά έχει βραβευτεί σε διεθνή συνέδρια. Η ειδίκευσή της είναι τα Business Analytics και το Data Mining.
Κωνσταντίνος Διαμάντης Ο Κωνσταντίνος Διαμάντης είναι μηχανικός πληροφορικής, με σημαντική εμπειρία. Διαθέτει B.Sc στην Πληροφορική (computer science) από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Το επιστημονικό του ενδιαφέρον και η έμπνευση που τον ώθησε στις σπουδές του επικεντρώνεται στον τομέα του Web Development.
Γιώργος Ευσταθόπουλος Έχει συμμετάσχει σε εκπαιδευτικά προγράμματα Management, Marketing, Sales, Logistics, Personnel αλλά και Οικονομικών. Κατέχει διοικητικές θέσεις τα τελευταία 25 χρόνια τόσο στο Retail, αλλά κυρίως στη Βιομηχανία Τροφίμων.
Λευτέρης Ζησιμάτος Ο Λευτέρης Ζησιμάτος διαθέτει 20ετή εργασιακή εμπειρία στο χώρο του Supply Chain, έχοντας εργαστεί σε θέσεις αυξανόμενης ευθύνης στην βιομηχανία (Kraft Foods, ΠΓ Νικας ΑΕΒΕ, Coca-Cola Hellenic). Στη Metro AEBE έχει την ευθύνη για την εφοδιαστική αλυσίδα από το 2014 και αποτελεί βασικό μέρος της ομάδας που διαχειρίστηκε την εξαγορά της Βερόπουλος και τη διαδικασία ενοποίησής της με τα My market.
Άννα Κασιμάτη Η Άννα Κασιμάτη είναι ιδρυτικό μέλος & Managing Director της isMOOD, μιας καινοτόμου εταιρείας εξόρυξης γνώσης από κοινωνικά δίκτυα. Η Άννα έχει αποφοιτήσει από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, όπου εργάστηκε στη συνέχεια σαν ερευνήτρια στον χώρο της τεχνολογίας και της ανάλυσης κοινωνικών δικτύων.
Βαγγέλης Κοτσώνης Ο Βαγγέλης Κοτσώνης είναι co-founder & CEO του e-satisfaction, της Νο1 Humanized Marketing πλατφόρμας, που βοηθά περισσότερες από 170 e-επιχειρήσεις στην Ελλάδα, την Κύπρο και την Ισπανία να αυξήσουν το θετικό word of mouth και το customer lifetime value.
Ζήνα Μαυροειδή Η Ζήνα Μαυροειδή σπούδασε επιχειρησιακή έρευνα και μάρκετινγκ στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και στο Warwick Business School. Εργάστηκε για 6 χρόνια σε Big 4 συμβουλευτικές εταιρείες στο Λονδίνο, αναλαμβάνοντας διεθνή transformational project πολυεθνικών εταιριών, με έμφαση σε IT και big data analytics.
Κατερίνα Πραματάρη Η Κατερίνα Πραματάρη είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ) και επιστημονική υπεύθυνη της ερευνητικής ομάδας ELTRUN-SCORE (Supply chain and demand management, collaboration and electronic services).
Ιωάννα Σταυρινάδου Από το 2001 προσφέρει τις υπηρεσίες της στον κλάδο FMCG της εταιρείας L’Oréal, με διαδοχικές θέσεις κυρίως στα τμήματα marketing trade marketing & category management. Σήμερα κατέχει τη θέση του Business Development Manager.
Βασίλης Σταύρου Ο Βασίλης Σταύρου είναι υποψήφιος διδάκτορας στο τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι, επίσης, ερευνητής στην ομάδα SCORE του Ερευνητικού Εργαστηρίου ELTRUN, στο οποίο συμμετέχει τόσο σε ευρωπαϊκά έργα όσο και σε έργα του ιδιωτικού τομέα, έχοντας στενή συνεργασία με τον χώρο του λιανεμπορίου.
Ηλίας Συμεωνίδης Κατέχει την θέση Business intelligence & Strategy director της ΑΒ Βασιλόπουλος, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα αρμοδιοτήτων υποστήριξης του στρατηγικού σχεδιασμού σε επίπεδο expansion planning, store concept development, customer & loyalty intelligence.
Παναγιώτης Τζαμτζής Ο Παναγιώτης Τζαμτζής είναι Senior Analytics Implementation Consultant στην baresquare, εταιρεία με αντικείμενο την αυτοματοποίηση, τη συλλογή και την ανάλυση ηλεκτρονικών δεδομένων.
Σάββας Τορτοπίδης Ο Σάββας Τορτοπίδης είναι πτυχιούχος Πληροφορικής και εργάζεται στην αλυσίδα σούπερ μάρκετ Διαμαντής Μασούτης ΑΕ επί 17 συναπτά έτη, όπου τα 3 τελευταία κατέχει τη θέση του Διευθυντή Πληροφορικής.
Αλέξανδρος Φράγκος Ο Αλέξανδρος εργάζεται ως Analytical Consultant στη Google Ελλάδας, έχοντας ως κύριο σκοπό την παραγωγή insights, εργαλείων και αναλύσεων για την καλύτερη υποστήριξη των μεγάλων διαφημιζόμενων και διαφημιστικών εταιρειών.
Έλενα Χαϊλαζοπούλου H Έλενα Χαϊλαζοπούλου είναι επικεφαλής του eRetail Audit, μιας καινοτόμου υπηρεσίας που αναπτύχθηκε από την Convert Group για να μετράει τα online μερίδια αγοράς και να συνδέει τo marketing effort με το τελικό transaction του καταναλωτή.
  • ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ
  • ΧΡΥΣΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ
  • ΧΟΡΗΓΟΙ
EY
  • ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ CATERING
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR

Δείτε τους όρους χρήσης. Επικοινωνήστε μαζί μας.

© 2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, T:210 6617777, F:210 6617778

Designed by Boussias
New Media Team