Κυριακή, 18 Φεβρουαρίου 2018

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στο Boussias Conferences και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

Τρίτη, 3 Οκτωβρίου 2017 Αμφιθέατρο OTEAcademy

To πρόγραμμα του συνεδρίου

Τρίτη, 3 Οκτωβρίου 2017

08:30 - 09:15

Προσέλευση - Εγγραφές

09:15 - 09:20

Χαιρετισμοί

09:20 - 09:30

Εισαγωγή στο Συνέδριο

Λευτέρης Κιοσές, Γεν. Διευθυντής ΙΕΛΚΑ

Συντονισμός συνεδρίου

Ξένια Μαντζιώρη, Διευθύντρια σύνταξης, σελφ σέρβις

ΕΝΟΤΗΤΑ 1: Analytics for store development & Shopper Engagement
09:30 - 09:50
International Speaker

"Data analytics within category management (CatMan)"

  • Benjamin Vanopbroeke, Product Leader for ASO, Emerging Markets, Nielsen
09:50 - 09:55

Q&A

09:55 - 10:05

"Advanced shopper analytics in the grocery retail sector"

  • Κατερίνα Πραματάρη, Αναπ. Καθ. ΟΠΑ
  • Χρήστος Τσεντεμεϊδης, Πρόεδρος του ECR Hellas
10:05 - 10:10

Q&A

10:10 - 10:20

"Shopping missions analytics for better serving the customer"

  • Αναστασία Γρίβα, Founder, ShopMind
10:20 - 10:25

Q&A

10:25 - 10:45

"Customer intelligence and network transformation"

  • Ηλίας Συμεωνίδης, Business Intelligence & Strategy Director, ΑΒ Βασιλόπουλος

"AB ShopMate: Ανάλυση και αξιοποίηση των δεδομένων από το beacon enabled Supermarket store"

  • Λέων Γαβαλάς, Υποψήφιος Διδάκτωρ, ELTRUN, ΟΠΑ
  • Βασίλης Σταύρου, Υποψήφιος Διδάκτωρ, ELTRUN, ΟΠΑ
10:45 - 10:50

Q&A

10:50 - 11:00

"Masoutis: an analytics-driven organization"

  • Σάββας Τορτοπίδης, Δ/ντής ΙΤ, Δ. Μασούτης
11:00 - 11:05

Q&A

11:05 - 11:15

"Digital Analytics: How In-Store Analytics Align With Online"

  • Παναγιώτης Τζαμτζής, Senior Analytics Implementation Consultant, Baresquare
11:15 - 11:20

Q&A

11:20 - 11:50

Coffee & Networking Break

ΕΝΟΤΗΤΑ 2: Analytics in the Supply Chain Collaborations & Operations
11:50 - 12:05

"Αξιοποίηση analytics στη βελτιστοποίηση της συνεργασίας προμηθευτή και λιανέμπορου"

  • Γιώργος Ευσταθόπουλος, Commercial and Logistic Director, ΜΕΛΙΣΣΑ ΚΙΚΙΖΑΣ
  • Βίλιαμ Δράκος, Γεν. Διευθυντής, Impact
12:05 - 12:10

Q&A

12:10 - 12:20

"Αξιοποίηση δεδομένων στην εφοδιαστική αλυσίδα της METRO για δημιουργία αξίας"

  • Λευτέρης Ζησιμάτος, Γενικός Διευθυντής Logistics, METRO AEBE
12:20 - 12:25

Q&A

12:25 - 12:35

"Η δύναμη του business intelligence στην win-win συνεργασία μεταξύ λιανεμπορίου και βιομηχανίας: Ξεκλειδώνοντας κοινές ευκαιρίες ανάπτυξης"

  • Ιωάννα Σταυρινάδου,Business Development Manager, L' oreal
12:35 - 12:40

Q&A

12:40 - 12:50

"Advanced Analytics - A cross-industry imperative"

  • Φίλιππος Πασχέντης, Commercial & Deputy Managing Director - PREDICTA S.A.

"Price-Promotion Optimization, beyond common practice!"

  • Θεόδωρος Θάνος, Commercial Finance Manager & Μάκης Τσιντήλας, IT Business Partner - PZ CUSSONS - MINERVA S.A.
12:50 - 12:55

Q&A

ΕΝΟΤΗΤΑ 3: Web Analytics in FMCG Retail
12:55 - 13:10

"e-Retail Audit: Εμπορικές αποφάσεις στο λιανεμπόριο αναλύοντας digital δεδομένα"

  • Έλενα Χαϊλαζοπούλου, επικεφαλής eRetail Audit, Convert Group
13:10 - 13:15

Q&A

13:15 - 13:25

"Online Grocery Retail Data: Big and Small"

  • Ζήνα Μαυροειδή, Διευθύνουσα Σύμβουλος, eFresh
13:25 - 13:30

Q&A

13:30 - 14:30

Break for Lunch & Networking Sessions

14:30 - 14:45

"Legal issues and data ethics for business and web analytics"

  • Πάνος Παπαδόπουλος, Data Analytics Manager, EY
  • Απόστολος Βόρρας, Επικεφαλής του Ελληνικού Τμήματος Δικαίου Νέων Τεχνολογιών, EY
14:45 - 14:50

Q&A

ΕΝΟΤΗΤΑ 4: The future of web analytics for supermarkets and brands
14:50 - 15:10

"Getting smarter with Data in a non-linear world: Insights for the grocery retail sector"

  • Αλέξανδρος Φράγκος, Analytical Consultant, Google
15:10 - 15:15

Q&A

15:15 - 15:25

"Skroutz.gr: Optimizing shop effectiveness, user experience and business decisions using data analysis"

  • Κωνσταντίνος Διαμάντης, Skroutz Analytics Team Lead
15:25 - 15:30

Q&A

15:30 - 15:40

"Social Listening στον κλάδο των FMCG"

  • Άννα Κασιμάτη, co-founder & Managing Director, isMOOD
15:40 - 15:45

Q&A

15:45 - 15:55

"Omnichannel customer experience in the age of the customer"

  • Βαγγέλης Κοτσώνης, co-founder και CEO του e-satisfaction
15:55 - 16:00

Q&A

16:00 - 16:20

Κλείσιμο εργασιών συνεδρίου/ Συζήτηση έρευνας CONFERIENCE

Καθηγητής Γεώργιος Δουκίδης, Επιστημονικός Σύμβουλος ΙΕΛΚΑ

Το πρόγραμμα είναι η υπό διαμόρφωση.

  • ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ
  • ΧΡΥΣΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ
  • ΧΟΡΗΓΟΙ
EY
  • ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ CATERING
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR

Δείτε τους όρους χρήσης. Επικοινωνήστε μαζί μας.

© 2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, T:210 6617777, F:210 6617778

Designed by Boussias
New Media Team