Δευτέρα, 24 Σεπτεμβρίου 2018

To πρόγραμμα του συνεδρίου

Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2018

08:30 - 09:15

Εγγραφές - Refreshments

09:15 - 09:30

Εισαγωγή στο Συνέδριο

09:30 - 09:40

Καλωσόρισμα

    Κωνσταντίνος Μαχαίρας, Πρόεδρος, ΙΕΛΚΑ
1η Ενότητα: Το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή μέσα από τις έρευνες
09:40 - 10:00

"Millennials, οι Shoppers της Επόμενης Δεκαετίας"

    Λευτέρης Κιοσές, Γενικός Διευθυντής, ΙΕΛΚΑ
10:00 - 10:05

Q&A

10:05 - 10:15
    Δρ. Κωνσταντίνος Φασσέας, Καθηγητής, Τμήμα Επιστήμης Φυτικής Παραγωγής, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
10:15 - 10:20

Q&A

10:20 - 10:30

"Διατροφή και Συμπληρώματα Διατροφής: Καταναλωτικές και Αγοραστικές Τάσεις"

    Δέσποινα Κατσώχη, Ογκολόγος, Ακτινοθεραπευτής, Πρόεδρος, «ΑΚΟΣ»
10:30 - 10:35

Q&A

10:35 - 10:45
    Σόφη Πρωτονοταρίου, Chief Executive Officer, truberries
10:45 - 10:50

Q&A

10:50 - 11:30

Coffee & Networking Break

2η Ενότητα: The Future of Retail
11:30 - 11:50

"What's Next for Retailing"

    Marek Kempka, Consumer & Shopper Regional Director, Western Europe, Nielsen
11:50 - 11:55

Q&A

11:55 - 12:15

"Shoppers of the future"

    Laura Jacobsson, Senior Retail Analyst, IGD
12:15 - 12:20

Q&A

12:20 - 12:40
    Πάνος Παχατουρίδης, EMEA Partner Ecosystem Manager, Facebook
12:40 - 12:45

Q&A

3η Ενότητα: Web Data Analytics & Consumer Understanding
12:45 - 12:55

"Online Shopper 2.0: Οι τάσεις στο online λιανεμπόριο μέσα από τα πραγματικά δεδομένα του eRetail Audit για το 2018"

    Έλενα Χαΐλαζοπούλου, επικεφαλής eRetail Audit, Convert Group
12:55 - 13:00

Q&A

13:00 - 13:10

"Understand consumer behavior to strategize CX"

    Ηλίας Ζώτος, Business Applications Services Manager, SingularLogic
13:10 - 13:15

Q&A

13:15 - 13:25
    Άννα Κασσιμάτη, Co-founder & Managing Director, isMOOD Data Technology
13:25 - 13:30

Q&A

13:30 - 14:30

Break for Lunch & Networking Sessions

14:30 - 14:40
    Ηλίας Σούσης, Head of Domestic Market and YouTube, Google, Greece, Cyprus & Malta
14:40 - 14:45

Q&A

4η Ενότητα: Ελληνικά Best Practices Εξελιγμένων Εμπορικών Στρατηγικών & Προωθητικών Ενεργειών
14:45 - 15:00

"Back to Brand Basics"

    Χρήστος Τσεντεμεϊδης, Country Director & Brand Activation South Eastern Europe & Israel Distributor Markets, Johnson & Johnson
15:00 - 15:05

Q&A

15:05 - 15:15
    Σάββας Τορτοπίδης, Διευθυντής Πληροφορικής, Δ. Μασούτης ΑΕ
15:15 - 15:20

Q&A

15:20 - 15:30
    Φάνης Κουτουβέλης, Founder & Chairman, Intale
15:30 - 15:35

Q&A

15:35 - 15:45
    Αναστασία Γρίβα, Executive Partner, ShopMind
15:45 - 15:50

Q&A

15:50 - 16:00

"Δεδομένα shopper: συνθετική αξιοποίηση για εύστοχη εμπορική πολιτική"

    Στέφανος Κομνηνός, Executive Partner, Exceed Consulting
16:00 - 16:05

Q&A

16:05 - 16:15

Συζήτηση live έρευνας CONFERIENCE

    Καθηγητής Γεώργιος Δουκίδης, Επιστημονικός Σύμβουλος ΙΕΛΚΑ
16:15 - 16:20

Ολοκλήρωση εργασιών

Το πρόγραμμα είναι η υπό διαμόρφωση.

  • ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ
  • ΧΟΡΗΓΟI
  • ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
  • VENUE SPONSOR
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR