Δευτέρα, 21 Μαΐου 2018

Τρίτη, 3 Οκτωβρίου 2017 Αμφιθέατρο OTEAcademy

Θεματολογία του συνεδρίου

Ως θεματολογία, το Συνέδριο του ΙΕΛΚΑ «Business και Web Analytics στο Σύγχρονο Λιανεμπόριο FMCG», μεταξύ άλλων, προτείνει:

Ι. Business Analytics

  • Σχεδιασμός και υλοποίηση αποτελεσματικής, ολιστικής στρατηγικής δεδομένων και επιχειρηματικής ανάλυσης
  • Μεγιστοποίηση των ωφελειών από το εταιρικό Business Intelligence για μετασχηματισμό της αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών
  • Βέλτιστες πρακτικές αξιοποίησης εταιρικών δεδομένων για λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων και διαχείριση εταιρικής απόδοσης
  • Αξιοποίηση της επιχειρηματικής αναλυτικής για win-win αναβαθμισμένη συνεργασία μεταξύ λιανεμπόρων και προμηθευτών
  • Προετοιμασία για νέες τάσεις όπως AI, IoT, Hadoop and Blockchain κλπ

ΙΙ. Web Analytics

  • Σχεδιασμός και υλοποίηση αποτελεσματικής, ολιστικής στρατηγικής δεδομένων διαδικτύου και ανάλυσης τους
  • Συνδυασμός των online με τα offline δεδομένα για προμηθευτές και λιανέμπορους
  • Mobile Web Analytics
  • Omnichannel analytics, αξιοποιώντας offline δεδομένα στο Web και Online δεδομένα στο φυσικό δίκτυο
  • Καινοτόμες υπηρεσίες market intelligence της αγοράς
  • Αξιοποίηση δεδομένων από κοινωνικά δίκτυα, μηχανές αναζήτησης, υπηρεσίες σύγκρισης τιμών κλπ
  • ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ
  • ΧΡΥΣΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ
  • ΧΟΡΗΓΟΙ
EY
  • ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ CATERING
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR

Δείτε τους όρους χρήσης. Επικοινωνήστε μαζί μας.

© 2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, T:210 6617777, F:210 6617778

Designed by Boussias
New Media Team