Τρίτη, 23 Οκτωβρίου 2018

Θεματολογία του συνεδρίου

Στη θεματολογία του Συνεδρίου περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, τα εξής:

Ι. Αναλύοντας τον Σύγχρονο Καταναλωτή

  • Έρευνες καταναλωτών, πολλαπλές μετρήσεις και επικαιροποιημένα αποτελέσματα
  • Καινοτόμες προσεγγίσεις στην ανάλυση συμπεριφορών
  • Ευφυής ανάλυση στοιχείων πωλήσεων για την κατανόηση του καταναλωτή
  • Αξιοποίηση της γνώσης του καταναλωτή για την πρόβλεψη των αγοραστικών τάσεων
  • Βέλτιστες πρακτικές αξιοποίησης εταιρικών δεδομένων για λήψη πελατοκεντρικών επιχειρηματικών αποφάσεων και διαχείριση εταιρικής απόδοσης
  • Προετοιμασία για νέες τάσεις τεχνολογικές τάσεις όπως AI, IoT, BI, Blockchain κλπ

ΙΙ. Καινοτόμες Οπτικές του Καταναλωτή

  • Νέες διατροφικές και μαγειρικές τάσεις
  • Αναδυόμενο δημογραφικό προφίλ των Ελλήνων
  • Καταναλωτικές συνήθειες της νέας γενιάς
  • Η αντίληψη για την υγεία και την ευεξία και η επίδραση στις αγοραστικές συνήθειες
  • Κοινωνικά δίκτυα και καταναλωτική συμπεριφορά
  • Ανάλυση του ψηφιακού μονοπατιού των δεδομένων από κοινωνικά δίκτυα, μηχανές αναζήτησης, υπηρεσίες σύγκρισης τιμών προς την αγορά κλπ

ΙΙΙ. Νέες Επιχειρηματικές Πρακτικές / Στρατηγικές

  • Real-time analytics και επαναπροσδιορισμός του μάρκετινγκ
  • Αξιοποίηση της επιχειρηματικής αναλυτικής για win-win αναβαθμισμένη συνεργασία μεταξύ λιανεμπόρων και προμηθευτών
  • Omnichannel analytics: αξιοποιώντας offline δεδομένα στο Web και Online δεδομένα στο φυσικό δίκτυο
  • Customer segmentation και προσωποποιημένες υπηρεσίες
  • ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ
  • ΧΟΡΗΓΟI
  • ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
  • VENUE SPONSOR
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR