Τετάρτη, 15 Αυγούστου 2018

Είσοδος Χρήστη

Ολιστική Ανάλυση της Αναδυόμενης Αγοραστικής Συμπεριφοράς των Ελλήνων

Οι αξίες, οι ανάγκες και η συμπεριφορά του καταναλωτή αλλάζουν πιο γρήγορα από ποτέ και θα συνεχίσουν να αλλάζουν τα αμέσως επόμενα χρόνια, με αυξανόμενο ρυθμό. Οι αλλαγές αυτές, που αλληλεπιδρούν με τις εξελίξεις στο πεδίο της οικονομίας, της δημογραφικής εικόνας της χώρας, της ψυχολογίας του καταναλωτικού κοινού και της τεχνολογίας, αποτελούν βασικό στοιχείο για τη λήψη αποφάσεων στρατηγικής σημασίας εκ μέρους των επιχειρήσεων.

Την ίδια στιγμή, τα νέα εργαλεία έρευνας και ανάλυσης, η αυξανόμενη ποικιλία και ποσότητα δεδομένων και οι υπολογιστικές δυνατότητες των ψηφιακών τεχνολογιών επιτρέπουν σε όλο και μεγαλύτερο βαθμό την επεξεργασία μεγαλύτερου όγκου πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο, δίνοντας τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις που μπορούν να τις αξιοποιήσουν να ξεχωρίσουν και να βρεθούν ένα βήμα πιο μπροστά από τον ανταγωνισμό.

Στην 8η του διοργάνωση, το Συνέδριο του ΙΕΛΚΑ δίνει για άλλη μια φορά το βήμα στους ειδικούς που ήδη αξιοποιούν αυτές τις δυνατότητες προκειμένου να απαντήσουν το πιο κρίσιμο ερώτημα για το λιανεμπόριο: Ποιοι είναι οι Έλληνες καταναλωτές;

Διαβάζοντας τα σημάδια των δημογραφικών και οικονομικών τάσεων, των κοινωνικών, ψυχομετρικών και διατροφικών εξελίξεων και των αλλαγών στη νέα ψηφιακή καθημερινότητα, δίνεται η απάντηση στο ερώτημα και διαμορφώνονται οι προβλέψεις σχετικά με τις καταναλωτικές και αγοραστικές συμπεριφορές τη δεκαετία 2020.

Στόχος του συνεδρίου του ΙΕΛΚΑ είναι αφενός οι επιχειρήσεις και τα στελέχη που έχουν υλοποιήσει πρωτοβουλίες πρωτοποριακής state-of-the-art ανάλυσης καταναλωτικού κοινού σε επίπεδο μεθοδολογιών, θεματολογίας και χρήσης νέων τεχνολογιών (PoS, Web, IoT κλπ) να προβάλουν, να μοιραστούν και να μεταλαμπαδεύσουν τις εμπειρίες και τις πρακτικές που έχουν αποκτήσει και αφετέρου να προδιαγραφεί το μέλλον του αγοραστικού κοινού των FMCG της επόμενης δεκαετίας.

Η θεματολογία

Στη θεματολογία του Συνεδρίου περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, τα εξής:

    Ι. Αναλύοντας τον Σύγχρονο Καταναλωτή
    ΙΙ. Καινοτόμες Οπτικές του Καταναλωτή
    ΙΙΙ. Νέες Επιχειρηματικές Πρακτικές / Στρατηγικές
Διαβάστε περισσότερα

Μέχρι στιγμής, έχουν επιβεβαιώσει την παρουσία τους με ομιλία, στο πλαίσιο της οποίας θα παρουσιάσουν στο συνέδριο της 3ης Οκτωβρίου αποκλειστικά ερευνητικά ευρήματα, αλλά και πρακτικές εφαρμογές, οι:

  • Λευτέρης Κιοσές, Γενικός Διευθυντής, ΙΕΛΚΑ
  • Χρήστος Τσεντεμεϊδης, Country Director & Brand Activation South Eastern Europe & Israel Distributor Markets, Johnson & Johnson
  • Στέφανος Κομνηνός, Executive Partner, Exceed Consulting
  • Ηλίας Σούσης, Head of Domestic Market and YouTube in Google, covering Greece, Cyprus & Malta
  • Δρ. Κωνσταντίνος Φασσέας, Καθηγητής,Τμήμα Επιστήμης Φυτικής Παραγωγής, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
  • Δρ. Δέσποινα Κατσώχη, Ογκολόγος-Ακτινοθεραπευτής, Ιδρύτρια & Πρόεδρος, ΜΚΟ ΑΚΟΣ
  • Άννα Κασσιμάτη, Co-founder & Managing Director at isMOOD Data Technology
  • Έλενα Χαϊλαζοπούλου, Convert Group, Head of eRetail Audit
  • Σόφη Πρωτονοταρίου, Chief Executive Officer, truberries

Το κοινό του Συνεδρίου

Το Συνέδριο απευθύνεται σε όλα τα στελέχη του κλάδου (λιανεμπόριο και προμηθευτές) που αντιλαμβάνονται ότι η καινοτόμα και συνεχής κατανόηση του καταναλωτή είναι αναγκαία συνθήκη για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και αποτελεσματικής καινοτομίας στο omni-channel λιανεμπόριο.

Τέτοια στελέχη είναι: Διευθύνοντες Σύμβουλοι, Γενικοί Διευθυντές, καθώς και Διευθυντικά στελέχη τμημάτων

    ΠωλήσεωνMarketingΠληροφορικήςDigital MarketingΕφοδιαστικής ΑλυσίδαςLogistics και OperationsΑγορών, κ.ά.

Ομιλητές

Λευτέρης Κιοσές Ο Λευτέρης Κιοσές από το 2010, μαζί με μία ομάδα από ειδικούς επιστήμονες, ως υπεύθυνος ερευνών του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών, διαχειρίζεται και εκπονεί μελέτες για τα τρέχοντα και αναδυόμενα θέματα του λιανεμπορίου, παρέχοντας αντικειμενική πληροφόρηση για τα κύρια μεγέθη, τις καταναλωτικές τάσεις και ζητήματα του κλάδου.
Σοφία Πρωτονοταρίου Κατά την 20ετή και πλέον πορεία της σε εταιρείες έρευνας αγοράς (Research International κλπ), η Σοφία Πρωτονοταρίου απέκτησε πλούσια επαγγελματική εμπειρία ως Project Designer, Data Analyst, Virtual Team Leader, Vision Maker, Business Thinker.
Κωνσταντίνος Φασσέας Κωνσταντίνος Φασσέας από το 2009 είναι Καθηγητής στο Τμήμα Επιστήμης Φυτικής Παραγωγής του ΓΠΑ και Διευθυντής του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικής Μικροσκοπίας.
  • ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ
  • ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR