Τρίτη, 23 Οκτωβρίου 2018

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στο Boussias Conferences και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

To πρόγραμμα του συνεδρίου

Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2018

08:30 - 09:15

Εγγραφές - Refreshments

09:15 - 09:30

Εισαγωγή στο Συνέδριο

09:30 - 09:40

Καλωσόρισμα

    Κωνσταντίνος Μαχαίρας, Πρόεδρος, ΙΕΛΚΑ
1η Ενότητα: Το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή μέσα από τις έρευνες
09:40 - 10:00

"Millennials, οι Shoppers της Επόμενης Δεκαετίας"

    Λευτέρης Κιοσές, Γενικός Διευθυντής, ΙΕΛΚΑ
10:00 - 10:05

Q&A

10:05 - 10:15

"Διατροφικές συνήθειες: Ισχύει το όσο πέρσι και καλύτερα;"

    Δρ. Κωνσταντίνος Φασσέας, Καθηγητής, Τμήμα Επιστήμης Φυτικής Παραγωγής, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
10:15 - 10:20

Q&A

10:20 - 10:30

"Διατροφή και Συμπληρώματα Διατροφής: Καταναλωτικές και Αγοραστικές Τάσεις"

    Δέσποινα Κατσώχη, Ογκολόγος, Ακτινοθεραπευτής, Πρόεδρος, «ΑΚΟΣ»
10:30 - 10:35

Q&A

10:35 - 10:45

"1€=1€;… ή μήπως όχι πάντα; Τι αποκαλύπτει τη ματαιότητα στην ισοτιμία, συγκρίνοντας την ανθρώπινη συμπεριφορά σε 3 διαφορετικά dealing rooms: Supermarket, on-the-go, online shopping"

    Σόφη Πρωτονοταρίου, Chief Executive Officer, truberries
10:45 - 10:50

Q&A

10:50 - 11:30

Coffee & Networking Break

2η Ενότητα: The Future of Retail
11:30 - 11:50

"What's Next for Retailing"

    Marek Kempka, Consumer & Shopper Regional Director, Western Europe, Nielsen
11:50 - 11:55

Q&A

11:55 - 12:15

"The digital store of the future"

    Laura Jacobsson, Senior Retail Analyst, IGD
12:15 - 12:20

Q&A

12:20 - 12:40

"Excited for holiday shopping? Not anymore!"

    Πάνος Παχατουρίδης, EMEA Partner Ecosystem Manager, Facebook
12:40 - 12:45

Q&A

3η Ενότητα: Web Data Analytics & Consumer Understanding
12:45 - 12:55

"Online Shopper 2.0: Οι τάσεις στο online λιανεμπόριο μέσα από τα πραγματικά δεδομένα του eRetail Audit για το 2018"

    Έλενα Χαΐλαζοπούλου, επικεφαλής eRetail Audit, Convert Group
12:55 - 13:00

Q&A

13:00 - 13:10

"Understand consumer behavior to strategize CX"

    Ηλίας Ζώτος, Business Applications Services Manager, SingularLogic
13:10 - 13:15

Q&A

13:15 - 13:25

"Social analytics for intelligent consumer insights"

    Άννα Κασιμάτη, Co-founder & Managing Director, isMOOD Data Technology
13:25 - 13:30

Q&A

13:30 - 14:30

Break for Lunch & Networking Sessions

14:30 - 14:45

"Technology and data to address the modern consumer"

    Γιώργος Μονοκάνδυλος, Head of Branding and Creative Agencies Domestic Business, Google
14:45 - 14:50

Q&A

4η Ενότητα: Ελληνικά Best Practices Εξελιγμένων Εμπορικών Στρατηγικών & Προωθητικών Ενεργειών
14:50 - 15:05

"Back to Brand Basics"

    Χρήστος Τσεντεμεϊδης, Country Director & Brand Activation South Eastern Europe & Israel Distributor Markets, Johnson & Johnson
15:05 - 15:10

Q&A

15:10 - 15:20

"Μασούτης: Πως μετατρέπουμε τα δεδομένα σε επιχειρηματική πυξίδα."

    Σάββας Τορτοπίδης, Διευθυντής Πληροφορικής, Δ. Μασούτης ΑΕ
15:20 - 15:25

Q&A

15:25 - 15:35

"Traditional Trade Channel: Insights into actions"

    Φάνης Κουτουβέλης, Founder & Chairman, Intale
15:35 - 15:40

Q&A

15:40 - 15:50

"Shopper Analytics για έξυπνες και στοχευμένες προωθητικές ενέργειες"

    Αναστασία Γρίβα, Executive Partner, ShopMind
15:50 - 15:55

Q&A

15:55 - 16:05

"Δεδομένα shopper: συνθετική αξιοποίηση για εύστοχη εμπορική πολιτική"

    Στέφανος Κομνηνός, Executive Partner, Exceed Consulting
16:05 - 16:10

Q&A

16:10 - 16:20

Συζήτηση live έρευνας CONFERIENCE

    Καθηγητής Γεώργιος Δουκίδης, Επιστημονικός Σύμβουλος ΙΕΛΚΑ
16:20 - 16:25

Ολοκλήρωση εργασιών

Το πρόγραμμα είναι η υπό διαμόρφωση.

  • ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ
  • ΧΟΡΗΓΟI
  • ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
  • VENUE SPONSOR
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR